Půjčila jsem si čas....

20.04.2016 23:28

 

Kronika

 
Mám před sebou položenou velikou ručně psanou a upravovanou knihu.. Je to poslední kronika, která končí prosincem roku 2015. Na každé straně je vzpomínka na výlet či posezení, obrázek a psaný text.. Takových knih - kronik máme již deset a ráda bych Vám je také přiblížila. Starší na mě již dýchají nostalgií.... Tatínek mě začal brát na tyto výlety již jako dítko čerstvě školou povinné, poprvé snad v roce 1980 na 1. ročník Stezky odvahy. Dodnes si to pamatuji, znovu cítím vůni koní, na kterých jsem poprvé seděla a studí mě voda z rybníčku v Zahradách, přez který jsme závodili na nafukovacích matracích...
Ale začneme od začátku - tedy od konce. Postupně Vám přiblížím naše zážitky od již zmíněného prosince 2015.... Zavzpomínejte si s námi....